Tuesday, November 16, 2010

Terima Kasih Kawan!


bila ketetapan tuhan
pasti tiada yg berubah..
cuma yakin dan menerima semua..
hadapi dengan senyuman..
semua yg terjadi biar terjadi.
Hadapi dengan tenang wahai Jiwa...
semoga smua baik2 saja.

Sujud syukur ku hanya padamu.
Terima Kasih kerana Hadirkan
Keluarga Yang penyayang,
dan
Rakan2 yg prihatin.

Maaf kalau saya agak Kasar dan mungkin Mengecewakan kamu
apapun..
Terima kasih kawan2
kerana prihatin Pada saya!
DAN
saya mampu senyum puas sebab saya tahu Kamu SAYANG saya!
sesungguhnya Saya SAYANG kamu okay =)

mcm entry sebelum ini..
kawan saya pesan
" apa pun yg terjadi, ku kan selalu ada untukmu
janganla bersedih cause everything gonna be okay"

p/s: kepada cinta hati saya, bila fikir2 saya rasa kamu cuma watak sampingan sebab mereka telah jadi watak utama...saya perlu masa...

3 comments:

hannaani said...

masss lamenye tak update blog.welcome back friend :)

Masleeha T. said...

hey!
u too...
lama tak dengar cerita..
how's life??

SMK Pengiran Omar II said...

cinta hati!